23. sep. 2008

Samandrag av dei to første vekene...

Nå får eg endeleg starta skikkeleg her! Dei første to vekene var for det meste tilvenning til den japanske kulturen (dette kjem eg til å ta resten av året til:). Me var på litt turistplasser den første veka. Onsen (varme kilder) var veldig avslappande, og akvariet er òg verdt ein tur. og for å "toppe" av det heila, så var me på toppen av Osaka sky building, og fekk eit slags overblikk over heile Osakaområdet. Veldig stor by, og mesten uansett kor du skal, så tek det ein time å koma dit... AkvariebilderBrennmaneterOsaka sky buildingFrå venstre:PG(Per Gunnar), Rut Terese, meg og Ivan

2 kommentarer:

Marit sa...

kjempekoseli å få se litt bilder Astrid! :) fint å høre at du har det bra... (ja??) :P håper jeg får til å ta en tur altså....!
klemklem

Malin sa...

Smilte stort og lo høyt (sånn for meg selv, men litt sånn høyt nok for andre å høre og kanskje til og med spørre... ;).) uio, kongensgate 1, 3717 Skien. SAVNER DEG OGSÅ!!! :D