17. sep. 2008

Naa har eg vore i Japan i 2 veker allerede. Tia har gaatt fort, og eg har saa vidt starta med arbeidet eg skal gjer:) Har endelig faatt meg internett i huset mitt (maatte legga inn japansk internett paa dataen min, noko som er grunnen til mangelen paa ae, o, aa. Alle tastane mine har vorte der dei japanske er, og eg veit ikkje heilt kor alle teikna mine er blitt flytta hen:( Finner vel ut av det etter kvart, men har forelobig problemer nar eg skal logga meg paa) Det vil koma litt innlegg etter kvart om kva eg har gjordt dei forste to vekene

1 kommentar:

Marit sa...

Bra du har fått deg internett (Y)
Hvor mye før/etter ligger dere egentli i japan??
Får ikke opp den klokka du har her...
Nå må du bruke bloggen mye da, for jeg kommer hvertfall til å sjekke innom mye!! Minst tre ganger om dagen :P :)hehe
klemklem og GB