31. des. 2008

Før jul fant dei ut at taket på huset mitt var dårleg og trengde oppussing, så dei satte i gang med å rive opp taket mitt. Dei starta sånn i halv 8-tia, men for ein stakkars ettåring som for det meste har kveldsarbeid, så var dette tidligt nok. Eg har høyrt at når dei fjerna takplatene, så datt bare resten saman... Var nok på tide å fikse opp litt her,ja. Eg har visst òg hatt ein liten leigebuar. Ein ilder hadde visstnok tatt bolig under taket mitt, men eg har ikkje høyrt noko til han sidan dei vart ferdige, så han har nok flytta nå. Ellers må eg bare sei att dei var forhaldsvis effektive, desse arbeidarane. Eg var bare utan tak i 4 dager. På grunn av mangel på isolasjon, kan eg sei det at eg kjende ikkje noko forskjell på varmen inne i huset når taket var av. Takk til den som fann opp varmeovner:) Her er taket mitt

1 kommentar:

SiLje sa...

Hei Astrid=)
Takk for sist! Og GODT NYTTÅR!
hÅPER DU har det bra:) Det var veldig kjekt vi fikk møte deg da vi var i Japan:)
Bra du fikk nytt tak;) Håper det holder litt mer på varmen;P
Du er heldig som få tjene Gud i det landet! Håper du trives!
Gud velsigne deg!
Hilsen Silje:)